Populární youtuber Vláďa Kadlec spojil své síly s projektem Nejsme z plechu


Na jaře tohoto roku byla spuštěna nová osvětová kampaň Nejsme z plechu. V této kampani, která vznikla díky podpoře Fondu zábrany škod České kanceláře pojistitelů, se především cílí na uživatele koloběžek – tradičních i elektrických. Z logiky věci se tak zaměřuje hlavně na mladší generace, u kterých je tento způsob přepravy obzvláště populární. K ušlechtilé misi za snížením nehodovosti na českých silnicích se nyní připojí i jedna z největších hvězd českého youtuberingu – influencer Vladimír Kadlec z kanálu Vláďa Videos.  

Koloběžky už dávno nepatří do škatulky výstředního přibližovadla pro podivíny. Staly se každodenní součástí našich životů a počty jejich uživatelů každoročně stoupají. Společně s nimi bohužel stoupají i počty dopravních nehod, ve kterých koloběžkáři figurují. Nejčastěji dochází k úrazům horních a dolních končetin, dále pak hlavy a krku. Právě na tento trend reaguje i kampaň Nejsme z plechu. Ta si klade za cíl zvýšit bezpečnost nejen uživatelů koloběžek, ale i všech účastníků tuzemského silničního provozu.  

Realizační tým kampaně teď navíc posiluje o dalšího exkluzivního člena. Je jím Vladimír Kadlec, známý spíše díky svému Youtube kanálu Vláďa Videos. „Dělal jsem si takovou malou sondu mezi svými fanoušky a překvapilo mě kolik z nich každodenně používá koloběžky a e-koloběžky. Jen zlomek z nich však používá nějaké ochranné prostředky, což bychom právě kampaní Nejsme z plechu chtěli změnit. Proto mi toto spojení od začátku dávalo smysl,“ říká známý influencer, který patří mezi nejúspěšnější české youtubery. Na svém kontě už má úctyhodných 716 000 odběratelů. .  

K projektu jsou spuštěné také webové stránky nejsmezplechu.cz, kde si může každý koloběžkář najít zajímavé články a videa ze světa koloběžek a e-koloběžek. Čtenáři se zde například dozví, jaká pravidla a předpisy pro každého koloběžkáře vlastně platí nebo jakými bezpečnostními prvky by měla koloběžka disponovat. K dalším užitečným informacím patří například co dělat v případě nehody, jak se vyvarovat nejčastějším úrazům nebo rady pro rodiče, jak vybrat správnou koloběžku pro své ratolesti.  

Projekt Nejsme z plechu je aktivní i na sociálních sítích, kde prezentuje edukační videa a grafiky poutavou formou. Vláďa Kadlec přitom není jedinou aktivní tváří kampaně. K Nejsme z plechu se už při jejím spuštění připojil i jeho kolega Michal Humeček vystupující pod pseudonymem Nevídanej Kořen. Kromě propagace kampaně na svých sociálních sítích se počítá i s tím, že se dvojice zapojí do kontaktní části kampaně na jejích četných zastávkách po celé republice.